FANDOM

Jest to stwór mały, ale zasilany na modem ADSL. Może on zjadać korzenie mangowca, gdy nie ma neta.

Porygon-Z
Twórca Epsylo
Pożywienie Na internet(offline-wszystkożerny)
Wzrok Wzrok Tak
Chwytaki Chwytaki Tak
Szybkość Szybkość 4
Sprint Sprint 2
Skradanie Skradanie się 2
Szybowanie Szybowanie 5
Umiejętności towarzyskie
Śpiew Śpiew Bardzo głośny
Taniec Taniec W miarę fajny
Urok Urok Taki sobie
Poza Poza 8
Umiejętności agresywne
Ugryzienie Ugryzienie Odgryza głowy
Szarża Szarża szybka
Cios Cios Centralny
Splunięcie Splunięcie Dalekie

HistoriaEdytuj

Faza komórkiEdytuj

Markiz
Czarki

Wczesny Porygon-Z

Pewnego razu na planecie Ziemia wybuchł generator prądu. Wtedy zmarł Zdzich Siemacho, ale powstał wtedy gatunek zwany Pływikiem. Pływiki żywiły się roślinami i osadem w akwarium, ale pojawiły się Groszkatory i Plywiki zaczęły je niszczyć. Później ewoulowały w Markizyy. Władały akwarium niepodzielnie, ale zostały napromieniowane i szybko wyewoulowały w Porygony-Z.

Faza stworaEdytuj

Po wyjściu z wody Porygony-Z zauważyły coś strasznego. To były szczątki laboratorium, ale poszły dalej. Były wtedy roślinożerne, lecz zauważyły ostatni modem na świecie. Tak,tak! To był MÓJ modem! Potem one ssały neta z niego i miały siły na całe życie. Przez internet mają latające głowy..

Porygon-Z

Późniejsza forma Porygona-Z

Faza plemieniaEdytuj

Porygony-Z weszły w fazę plemienia bardzo szybko. Żywiły wtedy się rybami i martwymi Blobami. Przypięły na siebie 100 pierścieni. Bardzo lubiły się zaprzyjaźniać i zrobiły to z MewamiDrenkondorami, Pieskami i Bad Jastrzembami. Bez litości zniszczyły Szmaragdosmoki(zostal tylko Szmaragd). Po dość szokującym zdarzeniu wróciły do siebie i zaczęły budować ratusz.
Tribal

Plemie

Faza cywilizacjiEdytuj

Ucywilizowały się one bardzo szybko. Używały broni niedostępnej dla innych jego odłamów, a mianowicie pistoletów sonicznych. Kiedy nadjechała na nich cywilizacja zielonych, nasze Porki były wobec nich bezbronne. Na szczęście wynalazły grajbomby, które rozsadzały uszy. Zniszczyły w ten sposób zielonych i niebieskich.Porygony same siebie nazywały Rikai. Wyróżniało się następujące klasy:

  • Drzeworyt1

    Drzeworyt przedstawiający żołnierza rozsadzającego wrogie miasto

    Mashu, czyli cesarz obejmujący władzę nad wszystkimi państwami,
  • Sikrai - najważniejszy gubernator danego państwa,
  • Hikaru sensei - najważniejszy marszałek,
  • Matashi sensei - generał wojskowy,
  • Matashi - żołnierze, byli podzieleni na Klasy,
  • Ritao - burmistrze miast,
  • Kuragashi - zwykli plebejusze, byli do nich zaliczani chłopi, rzemieślnicy i zwykli mieszkańcy,
  • Rokokotsun - chłopi i ich rodziny, po Zamazetsun (wielkim powstaniu chłopskim) w 270 r. n. e. wg. kalendarza porygońskiego zaliczono ich do kugarashi.
  • Muuke - niewolnicy, po zniesieniu niewolnictwa w 300 r. wg. kalendarza porygońskiego ta klasa przestała istnieć.
Drzeworyt4

Kakofon

Kiedy przybyła mała, złota kulka z nieba, w tym samym czasie Rikai zostali zaatakowani przez fioletowych. Nie mogli się oprzeć sile ich pocisków gazowych. Jednak generał Natsu Awake wynalazł kakofon -machinę ryczącą 1000 razy głośniej niż grajbomby. Fioletowi, Złoci, Bordowi i Czarni zostali zniszczeni. ich sojusznicy, Związek Niebieskich, zjednoczył się z nimi.

Faza kosmosu Edytuj

W roku 722 wg kalendarza Rikai wystrzelono pierwsze rakiety kolonizacyjne. Pierwszą porygońską kolonią była Aika. Sterraformowano ją do poziomu T3.